Klanten winnen en langdurig binden
Onze Sales en After Sales Services ondersteunen verkoopprocessen – zowel Inbound als Outbound – volledig, van advies tot het opstellen van offertes, verzending en kwaliteitsmanagement. Het gaat daarbij nooit alleen om het beschrijven van de voordelen van een product, maar om de potentiële nieuwe klant een persoonlijk voordeel te tonen en hem in de aankoopbeslissing te bevestigen. De behoeften van onze klanten staan hierbij centraal, zonder de kosten uit het oog te verliezen.
Empathische klantdialoog in inbound en outbound
Met onze omnichannel-strategie voldoen we aan de eisen van gedigitaliseerde markten. Klantvragen van alle kanalen komen samen in ons communicatieplatform, worden daar geprioriteerd en opgelost. Alle volgende interacties zijn naadloos met elkaar verbonden en worden efficiënt en persoonlijk behandeld. Onze speciaal opgeleide, empathische "klantverzorgers" waarborgen de gewenste kwaliteit in het contact met alle klanten. En dat 100% gevalafsluitend, gegarandeerd!